selmabtr45 38+3 de oldum bende 2 gun lekelenme yasadım 38+5 deyim bugun kesildi agrım sızım hıc olmadı cok rahat gecti dedım bunu niye bu kadar abarttılar bıde doktor ılk muanen mi dedi bende hayır ama erkek olarak evet dedim bakmadı bile utanmayım diye herhalde elıyle yokladı İlk gebelik olmasına ragmen catın cok iyi dedi 3600 du bebıs ins normal olur bu catıya 4 kılo sezaryan olursan yazık olur dedi 4 kılo olursada onermıyor sezaryan olurmus ben ikisine de acıgım yeter ki saglıkla gelsin kızım 🤲❤️ sizde korkmayın ve kasmayın cok rahat olun ben utandım ama hıc kasmadım doktor cok rahatsın dogumun senin rahat olur dedi ay ıns dedim 😂😂😂