Fatma2sre 1234ebru bnm gebelik öğrenince bakıldı negatif çıktı pazartesi 28.haftam gideceğim tekrar bakılacak ve iğnesi yapılacak
EmineKenan81 1234ebru 28-32 hafta arası yapılıyor. Ben 28. Haftaya yaptırdım. Şuan 34 olacağım doğumda tekrar yapılacak. Yarım saat yatış yapılıyor hastanede doğumhane bölümüne gidip orada yaptırıyorsun. Biraz psikolojim bozuldu doğum ortamını görünce ama geçti bitti😅 daha sonra tekrar muayene olacaksın ilaç bebekte herhangi bir farklılık yaptımi diye daha sonra eve gönderiyorlar. Biraz fazla yakıyor iğnesi.
Fatma2sre 1234ebru ilk gebeliğimdede doğum yapınca vurdular her doktor farklı bir şey söylüyor inan ki
1234ebru Yazmelegi_ normalde özele gidiyorum Şuan istanbulda olmadığım İçin burdada devlette bulursam randövü yarın İçin gidicem yoksa özele gidicem farkı varmıyor bilmiyorum
Selvanur4141 Yeni gebelikde eğer lekelenme kanama olursa vuriluo benim 8 haftalık ken oldu sabahı gittim hemen kan uyuşmazlığı iğnesi vurdular şimdi 28 haftami bekliorm bidaha vurulucam bide doğumda eğer bebeğim babasının kanını aldıysa tekrr yapicaklar
Yazmelegi_ 1234ebru özelde ücreti biraz pahalı galiba ondan birde devlete giderseniz sabah erken gidin kan alsınlar sonuç öğleden sonra çıkar iğne olursunuz birde eşinizin kan grubu yazan bir şeyin fotokopisini götürün
1234ebru Yazmelegi_ vuruldum istemediler kanaldılar çıktı 15 dk ya vurup yarım saat bekletip yoladılar