-NurseMom- Merhaba kızlar sezaryen olalı 1 ay oluyor ama kanamam hala devam edıyor ped takacak kadar. Bazen siyahımsı oluyor bazen regl gibi. Ne zaman bitmesi gerekiyor sizin ne zaman tamamen bitti? Bir problem yoktur insallah🤦🏻♀️
miray_85 -NurseMom- kişiden kişiye bu durum değişebiliyor tabi benim nerdeyse 40 gün sürmüştü tedirgin olmayın bu durum normalmiş yani
Gamzeramo -NurseMom- 2 hafta once sezeryan oldum bende hala ped kullaniyorum cok yogun degil peceteye silince kahvrengimsi kan geliyo ama pedde surekli kan görmüyorum sanirim 40 gün devam eder
gulsenmstf -NurseMom- 40 gün suruyo dgum yaprin kolay mı benim 10 gün surmustu ama az gelyodu degisiyo ksiiden kişiye demek canim
yanlisanlamaama -NurseMom- benim kanamam sadece bir iki gün çok hafif olmuştu ama lekelenmeler baya uzun sürmüştü. Bu durum kişiden kişiye değişiyor kesinlikle. Belki de adet olmuşsunuz 🤔
-NurseMom- Gamzeramo benım baya doluyor ped hala regl oluyor gibi. Bazen baya siyahımsı koyu oluyor tedirgin oldum sorayım dedim teşekkür ederim 🫣