Dilarayy ben şuan ikinci doğumu yaptım hastanedeyim ikinci doğum ansızın oluyo bende bir gün önce kontrolde sadece yumuşama var denildi sonra iki gün boyunca böyle hafif acı verecek kadar sancı oldu sıcak suya oturdum akşam bir anda sanciakr çoğaldı 9 buçuk gibi başladı ikide doğum yaptim her an sancım sıklasa bilir süre tut canım hastaneye geldim açılma 7 olmuştu bir saate doğum oldu