Sym_nr Tubakaba ben bilkent şehir hastanesine gidiyorum orada doğum yapacağım gebe okulu eğitimi de veriliyor ona da gidiyorum eşli günü de oluyo eşli olduğu günlerde eğlenceli geçiyomuş ben henüz gitmedim eşli gününe hastamıza göre çağıracaklar
susaMom_ Tubakaba Bende takipteyim bu konuda başka hastanede doğum paketim var gebe okulları için nasıl başvuru yapılıyor ve süreç nasıl işliyor bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mii ?
Tubakaba Sym_nr doğuma çok faydası oluyor diyorlar ondan gitmek istiyorum bende etlikte de var sanırım bende oraya bakayım Bilkent uzak biraz bana
Tubakaba susaMom_ etlik şehir hastanesini aradım ben şubat ayına kayıt oldum isterseniz numarasını vereyim