Naz35255
Normal bir akıntı sorunum vardı doktora gittim ve bana akıntının normal olduğunu sadece kahverengi ve kırmızı akıntının normal olmadığını böyle bir durumda en yakin kadim doğum bölümü olan bir acile başvurmam gerektiğini söyledi bence sende git en azından için rahat eder