1sila Merhabalar 3 ocak da 105.02 çıkmıştı 9 ocak salı günü 2059 çıkto sizce sağlıklı yükselmiş mi şuan 5 haftalık kese için doktora gitmeli miyim
Zynpkcn Sadece kese görünür büyük ihtimal ben birazdaha bekleyip gitmenintavsiye ederim ben 6+1 de gitmiştim kan degerim 6000nustunde udi kalp atışını da duymustum suan 8+3 deyim
Zynpkcn 1sila vallahi değerin güzell yukseliyor canım bence sende duyabilirsin ama herkesde farkli oluyorndiye okumustum. Bi leke kanamanvs olmazsa ben bekle derim ama yinede sen bilirsin 🙂