Ffulya Kızlar merhabalar 21 haftalik hamileyim ama parmaklarım da hafif sislik ve tırnaklarımla hafif morluk gibi pembe gibi bir renk var yarın doktora gideceğim ama çok korkuyorum umarım kötü birsey degildir