Kızlar merhaba, dün haftalık kontrolümüzde (39+5)
Nst bebeğin kalp atışları yüksek çıktı serum verildi düşmedi bir türlü ama bende herhangi bi durum yok sadece tansiyonum yüksekti daha sonra yatışım verildi gözlemde kaldım doğumhane de açıklığım veya sancım yok bu süre boyunca hep 180-190 arası çıkıyordu oksijen takıldı bana biraz düşer gibi oldu 150 ye kadar ve öğlen taburcu oldum 3 günde bir kontrole gidicem bu durumu yaşayan var mı herhangi bi sıkıntı olur mu tekrar yükselirse ben nasıl anlayacağım bilgisi olan yazsın lütfen 😥😥