Kızlar 25 haftalık hamileyim bugün doktora gittim ve plasentanın aşağıda yerleşmiş olduğunu ama kanalı kapatmadigini şuanda yapacak birşey olmadığını belki ilerki haftalarda yukarı çıkabileceğini birde ilerki haftalarda kanama olursa biran önce.doktora başvurmam gerektiği söyledi bu ne demek oluyo bu durumu yaşayan varmı erken doğum olur diye çok korkuyorum