asli_hmz Kızlar bugün kan verdim 3 haftalık hamileyim,kan şekerim şimdiden 102 çıktı insülin yüksek çıktı sizce artarmı bu değer?
Pamuk asli_hmz Şimdiden dahiliye ile yürütün süreçleri.Cunku 20. Haftadan sonra insülin acliginiz artacak.
Deletedmom_112 asli_hmz evet sonradan artıyor direkt dahilşye ve diyetisyene gidin bemiö de ilk tahlillerimde hemen yüksek çıkmıştı hemen diyete başladım
ikiminikannesi_ asli_hmz maalesef 7.haftamda 108 cikti 12.haftaya girdim insulinle devam ediyorum cigirdan çıkıyor hafta ilerledikce