zeyasya ben Dr 3.ayına kadar ara ara kullandım düşük riskini azaltıyor bebeğin tutunmasını kolaylaştırıyor. Ve hafif senin gibi kanamalar olduğun da sa doktorlar öneriyor benim de 3 ay bitine kadar çok sık değil ama ara ara minicik kanamalarım geliyordu doktorum hemen 2-3 gün at diyordu geçiyordu. Sakıncası olan bir şey değil yani için rahat olsun aksine iç rahatlatıcı bir şey