Kendime hazırlık yapacağım daha çok. Acele yemek yapamadığımızda kurtarıcı olacak şeyler. Kurabiye, sigara böreği vs. Sarma falan yapmıştık. Annemler olacak zaten çok kimseyi kabul etmeyi de düşünmüyorum 40 ı çıkana kadar. Sonra da bir Mevlüt okuturum.