Annişler 37 haftaliğım 23 ocakta sezeryan olcam Allah izin verirse. 23ünde 39haftalık olmuş olcam yani ama çatım ara ara çok ağrıyo yürürken hareket ederken vs. vs . Sizde durumlar nasıl ağrılar falan ? Çok merak ediyorum açıkcası normal şeyler yaşıyomuyuz falan diye ?