Nrcn8920 Saadetokan bende aynı sorunu yaşıyorum şuan 33+1 haftalık hamileyim hamileligimin başından itibaren devam ediyor doktora gittim ilaç falan veriyor bol su içiyorum ama geçmiyor ins sende geçer
Bsrksc Bende 9+2 deyim. Bende de enfeksiyon vardı idrar kültürü testi yaptılar. 3 tane antibiyotik iğne yedim ondan sonrada geçti ümidiyle doktora gitmedim 😣
Bsrksc Saadetokan daha iyiyim. Ama antibiyotik tavsiye edilmese de zoraki zamanlarda enfeksiyon risk oluşturduğu için mecbur veriyolar
Buharcik Canım kesinlikle doktoruna görün idrar testi, kültürü falan ver ona göre tedavini ol. Benim ilk haftalarımda vardı ilaçla suyla intim şampuanla geçti. Geçen hafta gece böbrek ağrısı ile uyandım ama nasıl bir ağrı anlatamam doğuruyorum sandım. 35+6 dayım şuanda. Meğerse enfeksiyon böbreğime oradan da kanıma geçmiş. Günlerce hastanede serumlar yedim ne acılar ağrılar çektim. Allaha şükür bebeğime birşey olmadı ama bazı kişilerde doğumu tetiklediği bile oluyormuş. Kesinlikle önlem al canım erkenden.
Ayseanneeee Buharcik 12. Haftamdan beri hissediyorm şuan çok net hissediyorum 13. Haftadayim çok güzel bir duygu ❤️
Didosssca Hamilelikte kimse antibiyotik kullanmal istemez ama böyle enfeksiyon olduğu durumlarda enfeksiyon bebeğe ve bize daha çok zarar verebileceği için doktora görünüp gerekli tahlilleri yaptırıp sonuca göre doktorun verdiği ilaçları kullanmakta fayda var.Hamileliğimin ilk aylarında ağır idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim antibiyotik ve bol suyla atlattım çok şükür.Geçen hafta da işt yerinde çok üşüttüğüm için ateşim falan yükseldi baya tahlillerde enfeksiyon çıkınca yine antibiyotik kullanmaya başladım mecbur 33 haftalığız şuan sata göre , ama ödüm kopuyor her an erken gelirse diye