Adetime 11 gun var ve yarın başka bı rahatsızlığım nedenıyle nörolojiye gıdıcem ama adet bıtımınden bu yana cocuk istedıgımız için korunmasız ilişki yaşadık nöroloji doktoru röntgen vs. İsterse boyle bi durumda varmı yokmu bılmıyorum bıle gebelık ama riskede atmak istemıyorum ne desem ne yapsam yarın mutlaka kan tahlili de yapar doktor beta da istesem mi çıkarım varsa ki dıyelm testte çıkarmı 11 gun kala