Ceycey_ ben keseyi kanamam oldugu için acil doktorunda gördüm 1-2 haftaya kalbini duyarsınız dedi doktorum başka hastanede aile doktorumuz onu bilgilendirdik oda haftaya gelsin dedi büyük ihtimalle haftaya kalp sesini duyarız ama görünürmü bilmiyorum unutmazsam haberleşiriz nerde yaşıyosunuz bu arada 💐