Merhaba hanımlar ben adet tarihime göre 5+6 hamileyim daha doktor kontrolü bile olmadım oldum ama kanamam oldu o yüzden neyse o konuyu geçiyorum moralim bozuluyo 🤦🏻♀️ ben normalde zayıf birisiyim hayatımda hiç göbegim olmadı düşünün ama hamile oldugumu ögrendigimden beri göbegim var bu haftada gerçekten karnım hamilelikten dolayı olmuş olabilirmi yoksa kilomu aldım çözemiyorum ama hep karnımı seviyorum 🙈🙈