Nzlmmk
Kızlar 6+1 hamileyim sol kasığımda sanki bir taş var rahatsız ediyor ağrıyor acıyor normal mi aranızda yaşayan var mı Salı günü dra gittim normal dedi kalp atışını için Çarşamba tekrar gidicez .bu arada vermiş olduğu progestanı da içemiyorum var mı bu tür durumla karşılaşan 😔 Allah Bebişlerimizi sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin isteyen herkese de versin Rabbim🙏