7 haftalık gebeyim pazartesi günü doktor muayenesine gittim üstten ultrasonla gözükmedi doktor alttan ultrasonla baktı kalp atışını ve kesesini gördüm çok tuhaf bir hismiş baya duygulandım, benimde kasık agrılarım ve sabah bulantılarım oluyor yemekleri görünce midem bulanıyor sadece kahvaltı,meyve ve çerez tüketince mide bulantım olmuyor .Bu arada üç gündür gribim burun akıntısı ,boğaz agrısı, halsizlik var aile hekimine gittim parol dahi ben yazamam dedi kadın doğuma gitmen gerek dedi sizin önerebileceğiniz bir ilaç var mı gebelikte kullanabileceğim ?