Merhaba kizlar hayirli geceler 37+2 hamileyim 10 gün sonra allah nasip eferse Doğumum olucak.Bugün temizlik yaptigim icin ayakta cok kaldim simdi oturunca fark ettim ayaklarim sismis birazda yuzum sismis ama tansiyonum yüksek mi bilmiyorum bas agrisi bas donmesi halsizlik vs bi sikayetim yok sizce ayakta kaldigim ve son haftalarim oldugu icin ödem mi topladi vücudum yoksa gebelik zehirlenmesimi yaşıyorum yarin doktor kontrolüm var zaten beni biri aydınlatabilir mi lütfen