momlife10
Mağazaların isimlerini hatırlayamadım bütün katları dolaşıp fiyat aldım. En son toplu alışveriş yaptığım yerler oldu. Bir kaç mağazadan aldım. Hastane çıkışları çok çok uygundu. Nakit alıp yanında bir kaç parça daha alırsanız ekstra indirim yapıyorlar yani internette 1800 e beğendiğim hastane çıkışını 1000 TL ye verdi. Çok güzel bebekken kullanmalık pamuklu 70 TL ye alt üst takımlar vardı. Civilden falanda aldım ben ama oradakilerin malı daha güzeldi. Battaniyeler, müslinler, anne bebek çantası, gezmeye gitmelik kıyafetler. Puset takımları. Yani ben uyguna görünce olanlardan da aldım açıkçası 🤣 sadece e bebekte satılan ürünlerde satılıyor orda dönenceler oyuncaklar ya da işte pişik kremleri vs. Anne bebek ihtiyaçlarının hepsi. Onları almayın onlar internetten daha pahalı 😃 tekstil ürünler çok uygundu 😀