Ayyyy hele benn😅😅😅 doğum yaptığım akşam ben bidaha çocuk nasıl yapicam bidaha bu acıların aynısını yaşayamam dedimm. Henüz doğum yapalı dört ay oldu. Ama saçma bı şekilde ya hamile kalırsam diye ikinci doğum korkusu var üzerimde :))) her gün bunu düşünüyorum.
Rabbim yardımcınız olsun. Hayırla , sağlıkla dogurun insallah