Kızlar 3gündür grip oldum ve sinüzitim var deliriyorum doktorum iliadin kullanabilirsin dedi ama çok yararlı bişey olmadığı için sabh akşam birer kere sıkıyorum ama oda yetmiyor tuzlu su çekiyorum ama burnum tahriş oldu artık buharda işe yaramıyor acile gitsem serum takarlar mı iyi gelir mi yada ne gibi bi tedavi uygularlar