[silindi] Ikea mama sandalyesi 2017 de aldım ilk kızıma şuan ikinci çocuğum kullaniyor kısmetse 3. de kullanir taş gibi hala 🤗 Z-2001
nuraysrhn Z-2001 fhier pricenkini aldim henüz bebegim dogmadi digunca Allahin izniyle kullacagz ben 101den almistim 450 olmasi lazimdi
YoncaD Z-2001 joie mimzy snacker almistim 2 sene önce oğlum kullandi simdi ikinci bebekte kullancak taş gibi çıktı ama 2 sene önce 900e mi bine mi ne almistim suan fiyatlar uçmuş 🤷♀️
Yenianne7 Z-2001 Ikea antilop. Kızımda hediye geldi arkadaş kendininkini vermişti, şimdi benim ikinci olacak o da kullanır hala taş gibi birsürü çocuk büyüttü ☺️
Temmuzmucizesi26 Z-2001 baby mallden pier cardin markasını aldım. Hem mama sandalyesi hemde oturmaya etkinlik yapmaya başladığı zamanlar için normal yerden masa sandalye oluyor ayrılıp ben daha şimdiden çok beğeniyorum işlevli olması cazip gelmişti düşünürseniz
Z-2001 Temmuzmucizesi26 bu şekilde bende bu modeli sipariş verecektim kararsız kaldım buraya bir sorayım dedim
Temmuzmucizesi26 Z-2001 evet bunun aynısını aldım en azından 4 5 yaşına kadar kullanır diye düşünüyorum
Busragokhan0911 Z-2001 ikea antilop. Mükemmel ve kullanışlı. Biz tatile, pikniğe falan giderken bile götürüyorduk. Ayakları sökülüyor. Bir de oturmaya başladığında duşakabine koyuyorduk. Banyosunu onda yaptırıyorduk.