Enu1004 Ben ger gece hindistan cevizi yağı sürdüm. Öyle pahalı markalara para vermedim valla. Hem mis gibi kokuyor hem de çok güzel nemlendiriyor ertesi gün dahi nemli kalıyor
Edaacar-ozkan Enu1004 ben Hindistan cevizi yağının kılları kuvvetlendırdığını biliyorum daha gür çıkarıyor
Berivansahin5634 Bio oil bende ona baktım herkes genelde çok memnun çok kararsız kaldım bide tatlı badem yağı diyorlar oda iyi geliyormuş da bilemedim 🥹
ttazeannee Berivansahin5634 Tatlı badem yağı kaş kirpik uzatmak gürleştirmek için kullandım zamanında acayip iyi geliyordu karnınızdaki tüyleri güçlendirir belki bilemiyorum aklınızda bulunsun