1yenianne11 rukiye_55 daha dün gibi hatırlıyorum Allahım banada nasip etsin derdim yazdım buraya sohbet muhabbet ettik gözümü açtım kapadım şimdi som 47 diyorum 🫶🏻🤭🖐🏻
Minikkush9496 rukiye_55 son 94 hiç geçmiyor zaman birde derlerki hamilelik kışa denk gelince çabuk geçer diye yalanmış 😅
Kiwitoveannesi rukiye_55 bizimde nisanın 12 dedi doktor doğumu ama nisan12 de bayram olduğu için ya bir kaç gün önce yada Nisan 15 de dogurabilirsin dedi sezeryan olucak ilk dogumumda sezeryandi