Ben de 22 haftamdayım yeni aldım.Epey araştırdım manuel in daha yorucu ama daha kullanışlı olduğunu okudum birkaç yerden.Avent markasının manuel ini tercih ettim.E bebek te indirimde şuan 99 ₺.Bence alınması gerekiyor doğumdan önce çünkü hastane çantasına koyulacaklar arasında diye düşünüyorum,sütün gelse bile bazen bebek emmeyebiliyor ve sağmak durumunda kalıyorsun teyzem de bu durumu yaşadık.Hem de bazen göğüs çok süt dolup sertleştiğinde de rahatlatmak adına sağabiliyorsun,bebeğin ilerleyen zamanlarında yanında olamadğın durumlarda da sağıp bırakabilirsin gibi nedenlerden dolayı her türlü lazım olur diye almış bulundum🙈