Haticege06 Ben ilk doğumumu bilkentte yaptım son anda riskli gebeliğe dönüştü, ama a dan zye her şeyden çok çok memnun kaldım.. Şimdi de evime yakın diye etliğe gidiyorum. Hastaneden çok memnun olan da var olmayan da tamamen bence şans meselesi denk geldiğin doktorlar önemli doğum zamanında. Etlikte şimdiye kadar istediğim doktorlara hep randevu buldum sadece birinde asistana denk geldim diğerlerinde hep yerindeydi doktorlar bak bu da şans meselesi😀 şimdi 2 hafta sonra kontrolüm var ama beğendiğim doktorların hepsi başka bölümde mecbur Baska doktora aldım😀 bakalım Bi sıkıntı olmazsa Bi de burayı deneyimlemek istiyorum. Ama eğer evim yakın olsaydı bu sefer de riske atmaz bilkente giderdim direk.