Derinnmom 34+2 olduk bebeğim diğer günlere göre aşırı hareketsiz, sürekli dürtüyorum korkuyorum birşey mi oldu diye. Normal mi bu haftalarda kızlar?
Gamizzzz Derinnmom 33 haftayken bende hareketlerini çok hissedememiştim kontrole gittim nst de de hareket çıkmadı sonra serum takıldı tekrar bakıldı yine aynı yatış yapildi sonrasında biraz daha rahatladım suan 35+3 oldum haftaya doğum olacak gibi
Hilalaktscbk Derinnmom 29+4 olduk biz bu hafta doktorumla görüşürken 35e doğru hareketlerde azalmalar olacaktır büyüdükçe alanı azalacak beklediğimiz olağan bir durum dedi tabii anormallik hissedersen hiç bekleme hastahaneye koş lütfen 🙏🏼
buketpoyraz Derinnmom eğer hiç hareket etmiyorsa doktora görünün ama eskiye göre azaldığını düşünüyorsanız normal çünkü artık yeri iyice daraldı hareket alanı azaldı 😇
sinemm_asmindila bende 33+2 benimde suan oyle 2. gebeligim gayet normal artik eskisi kadar yeri geniş degil o yuzden cikolata ye suphelendiginde eminim haraket edicekdir
Derinnmom Gamizzzz bugün hareketleri çok az, yarın doktora mı gitsem acaba. Bi de neden bu kadar erken alıyorlar bebeğinizi?
Gamizzzz Derinnmom Daha doğum belli değil canım ama en basından beri suyu az denildi iğne vuruluyorum ona rağmen bu kadar durabildi 35 İ bekleyelim demişti doktorum 35 olduk şükür kontrole geldik şimdi bakalım ne dicek bekliyoruz
Midwife10 Derinnmom canım ara ara dönem dönem oluyor ya benim her haftada bir gün illa az hareketi oldu 33 de bir gün baya hissetmedim mesela hep böyle oldu
buketpoyraz Derinnmom normal olduğunu düşünüyorum hatta doğum yaklaştıkça hareketleri aşırı azalıyor 😇 annesi sende hak ver cocuga yer mı var oynasın kocaman oldu artık sığmıyor