Göğüslerim şişti ve sürekli kasıklarımda iğne batması gibi his oluyor acıyor az önce kaset test yaptım çıkmadı bir kere ilişki oldu onunda üzerinden 12 gün geçti. Normalde asla gecikmez reglim. Adetime 1 gün kala beta vermiştim 0.100 çıkmıştı. Acaba bir ihtimal hamile olabilir miyim? Bir de sabah ilk idrarla test yapacağım.