Seher_alks 2 buçuk aylık hamileyim 1 buçuk aydır neredeyse aç geziyorum bulantı kusma yanma çok yoruldum benim gibi olan var mı
gizem-cbn Seher_alks bende öyleydim 4. Ayın ortasında mı sonunda mı bitti çok şükür iştahım açıldı sonra da sizde öyle olursunuz
Aayyss Seher_alks felaket tellalı olmak istemem ama 38. Haftadayım hala açım hiç geçmedi bulantı istifra 🫣
Eda_2307 Mide bulantım okadar çokki hicbisey yapamıyorum yorgunluk fazlasıyla ne geçirir bunu bilmiyorum açıkçası yoruldum 4 günde hemen ilaç kullanıyorum az fayda gördüm onda da
Demet_parlak49 Eda_2307 canım bende öyleydim prilam bulantı ilacı var onu kullanıyorum okadar iyi geldi ki hepsi geçti sende kullan diğer türlü geçmez hamilelik