ZelihaTkcnn eğer ki hiç bir sağlık problemi olmazsa sezeryan doğum yapmış biri olarak. Normal doğum deneyin derim. ben suni sanci aldım normal doğum istedim fakat doğum kanalı bı turlu inmedi kordon dolanmış koluna oyuzden sezeryana alındım. Suni sancıyi öğlen 2 den akşam 10 a kadar aldım çok dayanilmicak kadar değil 3 5 dk da bir 50 sn süren bir ağrı. Sezeryanin acısı inan bunun yanında hiç birşey. Neden herkesin normal doğum dediğini o anda anladım ilk 2 3 gün çok zordu ama ondan sonra tek başıma kalınca bebeğim ve eşimle beraber mecbur ayaklandım ve nekadar çok hareket edersen okadar çok hafifliyor acı. Allah’ıma şükür ilk gün hariç 2.gun ayaklandım ben karnının içi tabiki her türlü acıyor ama bebeğinle ilgilenmekten o acıyı pek umursamıyorsun. Şimdi 2 ay oldu her şeyi yapıyorum ama yinede o karın içersindeki acı elleyince bile acıyor. Hakkınızda hayırlısı olsun nasıl doğum olacağını bir nevi bebek belirliyor diyebilirim normali deneyin aksi durumda.sezeryan olursunuz. Ben en azından normali denedim olmadı diyebiliyorum. Yoksa bu sezeryan acısını yaşadıktan sonra keşke normal yapsaydım diyip duracaktım eminim.