tugba04 36haftalığım nerdeyse 3hafta önce çok kötü hastalandık öksürük yapıştı resmen gitmiyor iki hafta sonra sezeryan olacağım bian önce öksürüğün geçmesi lazım ne yapabilirim bir sürü şey denedim ama pek fayda olmadı
Senemyldrm tugba04 37+1 deyim 2 gündür benim de geçmeyen öksürüğüm bogaz ağrım var geceleri uyuyamıyorum öksürmekten😔 ilaçta içemiyorum var mı önereceğiniz biseyler
tugba04 duyguumm26 Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde sancım çıktı korkuyorum inşallah gününden önce gelmez birde sezeryan olunca öksürük çok kötü oluyor malesef
duyguumm26 tugba04 benim 34 haftadayiz.dogum.olucak.nasipse ecopirini yeni kestik çocuk küçük çok korkuyorum sağlıkla dünyaya gelsinler inşallah
MF0127 duyguumm26 elmanın kabuklarını soyun sonra bir kisminida dilimleyip kaynatın ılıyınca içine doğal bal koyup için muhtemelen faranjite çevirmiştir gecmediyse ben bu şekilde 20 günde anca atlattım.
MF0127 Ayse4242 elma kabuğu ve elmayı dilimleyin kaynatın içine biraz ılıyınca bal koyup için kesinlikle fayda ediyor denemenizi tavsiye ederim dogumunuz yakınmış.