Merhaba sevgili anne adaylarım 22. Hafta 6 günlükken 4 boyutlu taramaya girdim doktorum bebeğimin kalbinde parlaklık kireçlenme olduğunu söyledi bu ne anlama geliyo tam anlamadım açıkçası ama önemli olmadığını belirtti sağlıklı bebeklerde de görülebiliyormuş… birde ben 3 lü tarama yapmıştım bunun öncesinde 16. Haftamda ama hemşire hanım haftamı yanlış girdiğinden sonuçları net göremedik saçma sonuçlar çıktı başına böle işler gelen var mıdır???