Pink_momm Yarın doğuma gidiyorum var mı aynı gün olanimiz Allah herkesin yardımcısı olsun.karmasik duygular içindeyim kızımı bırakıp gitmenin hüznü oğluma kavuşmanın heyecani var
Burcu3509 Pink_momm Benimde yarin doğumum heyecan korku herşey var. 2. Oğlumu da almaya gidiyorum. İns hayirlisi ile bebeklerimize sağ salim kavuşuruz.
mirayandme Pink_momm ende yarın doğuma gireceğim bende de kızımı evde bırakmanın hüznü oğluma kavuşmanın heyecanı var 37+5 iz , herkesin Allah yardımcısı olsun sağ Salim inşallah