Afedersiniz biraz detaylı yazacağım 2 aydır ara ara idrar dan sonra uzaya. Beyaz akıntı oluyor. Kötü kokulu değil. Yumurtalama değil. Sadece beyaz beyaz bazen hafif kaşıntı çok nadir kızarıklık görüyorum oluyor 1 hafta geçiyor yine oluyor enfeksiyon mu mantar mı sizce ? Sadece tuvalette görüyorum. Ve bu iki şey ara lekelenme yapar mı ?