Patlıcan, kabak, fasülye yazdan koymustum, zaten ne zaman fasülye nohut yapsam fazladan haşlarım yarısını koyarım, börek koydum peynirli patatesli, köfte, ıspanak başka aklıma gelmedi😅 inşallah doğumda annemler gittikten sonra stokları tüketmeye başlayacağım, bebekle çok pratik olur diye düşünüyorum 🙏🏻