edsh aynı ruh halindeyim🙄 beklersek benimki de 4kiloyu geçebilirmiş omzundan ziyade kafası büyük olduğu için bizi zorlayabilir dedi doktorum. Daha önce apandisit ameliyatı olduğumdan karındaki kesik acısını biliyorum maalesef travma gibiydi 🥲 o yüzden normal istedim artık en sağlıklısı olan olsun. Bazıları 37.haftada doğanlarda emme refleksi olmuyo veya bağırsakları gelişmiyor kolik oluyo diyorlar, yanlış dua da etmek istemem açıkçası gergin bi dönem bizim için 😢