Merhabalar kizlar 2 seneden sonra 2 aydır korunmayı bıraktık tekrar bebek sahibi olmak istiyoruz. Ama iki aydır yumurtlama döneminden sonra vücudumun agrimayan yeri yok. Ve iki gün regl erken geliyor. Neden olabilir ? Yumurtlama günlerimi de hesaplayamiyorum artık bilgisi olan var mı ?