duyguumm26 evet önlem amaçlı genel anestezi verdiler tabi kanamam olmuş ama durduruluyor artık öyle kan kaybından gitmek falan yok dert etmeyin hastaneler tam teşekküllü annemle eşim şey diyor tamamen ameliyatın 40 dk bile sürmedi diyorlar ki içerde 5-6 dakikası uyanıktım çıkmadan da uyandırdılar demek ki yarım saat anca sürmüş düşünün telaş yapacak korkacak hiç bir şey yok siz bebeğinize odaklanın normal sezaryenliden hiç bir farkınız olmayacak hemen kan ilacı da verecekler zaten depolarınız dolsun diye ki bakın bir kaç gün de olsa önceden biliyorsunuz yani önlem alabilecek doktorlarınız bizim öyle bir fırsatımız yoktu suyum geldi 32. Haftada hemen aldılar şükür sapasağlamım