Haticedgn33 Kubra6506 7 haftalık iken gittiğimde doktor kalbi attığını söylemişti ama zararlı olduğu için dinletmedi 25 haftaya kadar sadece bir kere duydum🤭
zeliskya Haftada kalp atışını duymak için gittik ikiz gebelik olduğunu öğrendik ikisininde kalp atışını dinledik şükür 🙏
Semanur_02 zeliskya ikiz gebelik için süphen var mıydı ? En başta doktor sana hiç diğer kese sağlıksız vs gibi şeyler söyledi mi?
zeliskya Semanur_02 şüphem yoktu ilk gittiğimizde tek kese gördüler 2. Gidişimizde İki kese göründü sağlıksız vs birşey demedi her sey yolunda
Semanur_02 zeliskya ben gittiğimde 2. Kese görünüyor ama pek sağlıklı değil dedi kese yapısına göre söyledi düşedebilir kaladabilir dedi acaba ikiz mi ben hcbsy anlamadım gerçekten sizce ikiz midir
Semanur_02 zeliskya smdi doktordan geldim cnm diğer kese hiç gelişmemiş düşecek yani o diğer kesemiz sağlıklı onun kalp atışlarını duyduk 6+2 elhamdülillah Allahım isteyen herkese versin inşallah ♥️
SedaTemel Kubra6506 7haftalıkken öğrenmiştim ertesi gün hastaneye gittim o gün kalp atışı başlamış şansıma hemen duydum ama 8. Haftada tekrar çağırdı o zaman daha güçlü duydum 7-8 civarı net bir şekilde duyarsın canım