Kızlar öncelikle ben hayatımda neredeyse hiç denecek kadar az adet düzensizliği geçirdim. Hep düzenlidir. Düşük yaptım kimyasal geçirdim ama adet düzenim bozulmadı hiç. İşte kimyasal gebelik geçirdiğimde kanamamdan 15 gün sonra adet oldum. Normal 7 gün sürdü herzamanki gibi tabi doktorum korun dedi diye korundum temizlendikten sonra. Ondan sonra normal döngümde adet olmayı beklerken 3 gün gecikti. Geri çekilme ile korundum bu ay düzenli ilişki vs olmadı eşimle hiç bir şeye dikat etmedim. Ama adet gecikmesi yaşıyorum ilk defa.