Dark_swarm21 güzel dile getirdiğinjz için teşekkür ederim sizi sarılmak isterdim. Benm iki kızım var , oğlum olsun isterim demeye korkar oldum, bir tanıdığım da iki kızı var üçüncü düşünmüyor sırf erkek diye mi getirdin demesinler diye. İnsanlar neden bu kadar acımasızcs düşünmeden her şeyi söylüyor. Ablamın da bı oğlu var şimdi ikinic bebeğine hamile kız istiyor hoş gerçi ilk cocuktada hep kız istedi, şimdi diyor erkek olsa sevinmeyeck mi ben çocuğumun kardeşi olacak beraber büyüyeckler düşüncesindym, ama gönlümden hep kız çocuğum olsun istedim dedi. Hayırlısı sağlıklı evlatlarımız olsun.