Hsnsarem-94 benimde iki kızım var 3 gebeliğimi düşünüyorum erkek istediğimiz için başta hayırlısı tabiki yumurtlama günü değilde çatlama gününü dene ben öyle yapacağım çünkü çoğu insan yumurtlama günü ilişkiye girıyor yüzde 50 yüzde elli cinsiyet ama çatlama günü girilirse ilişkiye 12 saat süresi var o sürede ilişki olursa erkek bebek y sperm yanı hızlı olduğu için oyuzden yumurta dölleyecek y spermidir x kız sperm uzun yaşar y erkek sperm hızlıdır ama kısa yaşar tavsiyemdir banada çevremdekiler araştırmalarımda hepsi bunu dedi