edasontr bisey olsa zaten var diye söylüyorlar, niye soylememezlik yapsin saklasın doktorun isi bu. suphelenmeni gerektirecek bisey yok.
kendi doktorun eğer bir sorun olduğunu gördüyse detaylıca bakılsın dediyse oyuzden sormuştur doktorun birsey diyormu diye, sonuçta seni ilk defa muayene ediyor , ben yaptırdığım zaman bana da soruldu dudağında yarik oldugunu düşündü 3 kere tekrar çağırdı tam emin olana kadar en sonunda sorun olmadığını gördü