251211 korkutmak gibi olmasın 34 de teşhis konuldu gebelik koleztazı çıktı bu gün karar verildi 36 haftadayım haftaya 37 biterken 38 girerken bebeği suni sancıyla alıcaz dediler . Tehlikeli bi durummuş 😕 o yüzden korkuyorum inşallah sizde böle bişey yoktur . Takip edin doktorunuza söyleyin .