R-E-A Bebek bakım malzemelerinde hangi markayı tercih ettiniz. Uni baybi ve Dalin arasında kaldım. Sizce hangisini tercih etmeliyim 🌺
Adenala R-E-A Ben mustela aldım ama Uni babyde hoşuma gidiyor deterjanını vs Uni baby aldım yedek şampuanını da 🌸
tugcesakzci R-E-A banyo malzemeleri için sebamed, kıyafetleri için siveno. Dalın, unibaby içerikleri en berbat olan iki marka maalesef doktorum kesinlikle önermedi ikisinide bebek cildinde tıkanıklık oluşturabiliyorlarmış kimyasal çok varmış içerisinde
beyzzsenturkk R-E-A dalinin içeriği çok bozulmuş jhonsons baby kullanıyorum dalin çok saçımızı dökmüştü
Adenala R-E-A Tercih meselesi benimde içeriğine en çok güvendiğim o Kasım indirimlerinde çok ta uyguna gelmişti
Merve1414 R-E-A sıvı deterjan uny baby şampuan ve sabun seba Med seba Medi diğer cocukalrimdada kullaniyorum doktor tavsiyesiyle aldım normalde ondan önce uny baby almıştım
momlife10 R-E-A bunların içerikleri çok kötü tavsiye etmem temiz içerikli olanlar deterjan siveno , diğer şampuan, yağ vs. mustela. Bence ucuz olup kötü iceriktense biraz daha pahalı olup temizini almak daha mantıklı