Ilknurda bugün konuştuk kendileriyle:) İlk başta fiyatı ve konsepti hoşuma gitti ancak bir detay var, fotoğraf paylaşmamıza izin vermezseniz %50 fazla ödemeniz gerekir yazısını gördüm. Sonra bunu sordum, izin verdiğimiz takdirde bizim seçtiğimiz fotoğrafları mı paylaşıyorsunuz diye ama ne yazık ki hep yuvarlak cevaplar verildi. Belki benim hoşuma gitmeyen fotoğrafımı koyacaksın yani bi bana danış dimi? Israrla onu soruyorum, dedikleri tek şey ‘niye kötü fotoğraf koyalım, yok işte bunu hep yapıyoruz’ falan. İçime sinmedi yani.