sumeyyeakdogan Hanımlar merhaba , 40+4 üm 🐣 ne bi sancım ne bi açılmam ne bi ağdı hiçbir şeyim yok gün aşırı kontrole gidiyorum. Devlet hastanesine gidiyorum, 41 olmadan doğuma dışarıdan müdahale edemeyiz dediler . Benim gibi haftası büyük olan var mı🫠
Bsrblr sumeyyeakdogan bı gün küçüğüz hıc bı belırtı uok Benım doktor yakalasa sunnı verecekte korkudan gtmıyorum ama merak edıyorım sabah gıdecem
Enu1004 sumeyyeakdogan sizinle aynıyız 40+4. Benim de yarın kontrol var bakalım ne diyecek doktor… gerçekten en ufak bir belirti bile yok endişeleniyorum artık😨
Eminefe38 sumeyyeakdogan benimde haftam sizinki ile aynı cuma günü yani tam 41. Haftamda doktor suni vereceğini söyledi açıkçası doğal yolla başlamasını çok istiyorum pilates topunun üstünden inmiyorum 😂 aynı zamanda doğal doğum olması birinci önceliğim inşallah öyle olur
sumeyyeakdogan Enu1004 hurma ananas ye dediler yiyorum yürüyüş iyi gelir diyorlar her gün mutlaka en az 1 km yürüyorum daha ne yapayım bilmiyorum ki 🥹
Enu1004 sumeyyeakdogan benn deee :( üstüne adaçayı, ahudu yaprağı çayı içiyorum. Youtubeda bunları yaptım yarım saat sonra doğuma gittim diye başlayan yoga videolarını yapıyorum ama yok😭 doktorun ne diyeceğini merak ediyorum yarın
sumeyyeakdogan Enu1004 hamdolsun sağlığında sorun yok çok şükür ama insan yine de bi korkuyor bi de ilk gebelik benimki daha mı tedirginim bilmiyorum 🤷🏻♀️ 🙈
Enu1004 sumeyyeakdogan benim de ilk gebelik aynı şekilde hissediyorum ben de🥹 inşallah sağ salim bir avazda alalım kucağımıza tez zamanda